Правила внутрішнього розпорядку

Шановні пацієнти та відвідувачі, ми вдячні Вам за довіру в отриманні медичної допомоги у фахівців Медичній клініці «Астрамедіка». Основною нашою метою є турбота про Ваше здоров'я за світовими стандартами та забезпечення Вам максимального комфорту. Нашими з Вами спільними зусиллями можливо досягти найкращого результату. Адміністрація Медичної клініки «Астрамедіка» звертається з проханням до Вас стосовно дотримання наступних Правил, що діють в закладах охорони здоров'я нашої Медичної мережі.

Загальна інформація

  1. Медична клініка «Астрамедіка» (надалі – клініка) надає медичні послуги в дні та години, які встановлюються адміністрацією.
  2. Прийом пацієнтів здійснюється профільними фахівцями відповідно до встановленого графіку, за попереднім записом за телефоном (068)-371-12-29, (063)-448-20-35, (099)-475-53-50 та/або особисто в закладах охорони здоров'я Медичної клініки та/або через страхову компанію, якщо пацієнт застрахований. Адміністрація клініки не несе відповідальності за інформацію, яка розміщена на сайтах партнерах, або інших сторонніх сайтах про умови прийому в медичному центрі Астрамедіка, вартість прийому, перелік послуг, графіки прийому лікарів та іншу інформацію зазначену на цих сайтах.
  3. Діагностичні та консультативні висновки інших закладів охорони здоров'я обов'язково приймаються до уваги, але не можуть бути основою для видачі будь-яких видів заключення фахівцями Медичної клініки, призначення плану лікування, отримання рекомендацій, виконання медичних маніпуляцій, тощо.
  4. Отримання заключень і рекомендацій фахівцями Медичної клініки, призначення плану лікування, виконання медичних маніпуляцій або інших додаткових послуг може бути здійснено тільки після консультації фахівця Медичної клініки та проходження діагностичного обстеження (у випадку необхідності).
  5. Медична клініка не надає пацієнту після проходження діагностичного (ультразвукового, лабораторного та ін.) обстеження обов'язкового призначення лікування у Медичній клініці. Рекомендації щодо лікування надаються виключно після консультації у профільного фахівця клініки Астрамедіка.
  6. Всі види медичних послуг в Медичній мережі не є безоплатними. Всі ціни на медичні послуги, їх найменування та обсяг, вказані в Прейскуранті цін, який розміщений на сайті https://astramedika.com.ua/, та/або за телефоном (068)-371-12-29, (063)-448-20-35, (099)-475-53-50 та/або безпосередньо в закладах охорони здоров'я Медичної мережі.
  7. Всі ціни на медичні послуги, їх найменування та обсяг можуть змінюватись Медичною мережею в односторонньому порядку, але ми зобов'язуємося повідомити про такі зміни шляхом розміщення оновленого Прейскуранту цін на сайті https://astramedika.com.ua/ або у будь-який інший доступний спосіб, в тому числі шляхом розміщення у місцях надання медичних послуг. Про такі зміни також повідомляють пацієнту безпосередньо перед прийомом в усній формі або при записі на прийом. Для уточнення актуальних цін, необхідно звернутись за телефоном (068)-371-12-29, (063)-448-20-35, (099)-475-53-50. Ціни на медичні послуги визначаються та фіксуються на момент запису пацієнта на прийом.
  8. Всі розрахунки за надані медичні послуги відбуваються шляхом безготівкового розрахунку або внесення пацієнтом готівкових грошових коштів в касу Медичної клініки передоплатою або по факту надання відповідних медичних послуг. В залежності від виду медичних послуг, може бути визначений конкретний спосіб розрахунку за їх надання – передоплата, про що повідомляється пацієнту при записі на прийом. У разі відсутності в клініці електроживлення, або інтернет зв'язку оплата терміналом неможлива. Розрахунок за послуги здійснюється в такому разі іншими альтернативними способами.
  9. У разі наявності заборгованості за раніше надані медичні послуги, Медична мережа має право відмовити пацієнту від подальшого надання медичних послуг до моменту її повного погашення, за умови, що це не загрожуватиме життю хворого, а також може відмовити пацієнту в майбутніх записах на прийом.
  10. На прохання адміністратора Медичної клініки, пацієнт повинен надати для ознайомлення документ, який підтверджує внесення ним відповідної оплати за надані послуги. В іншому випадку (зокрема, у випадку несплати), адміністратор Медичної клініки має право звернутись до відповідних правоохоронних органів.
  11. Всі пропозиції, зауваження, претензії, а також інші звернення пацієнтів приймаються Медичною клінікою, якщо вони викладені виключно в письмовій формі та передані адміністратору Медичної клініки або направлені на поштову адресу Медичної клініки. Такі пропозиції, зауваження, претензії, а також інші звернення приймаються, якщо вони викладені пацієнтом особисто, а у випадках передбачених чинним законодавством України їх законними представниками з додаванням відповідних підтверджуючих документів. Відповідь на такі письмові звернення надається адміністрацією Медичної клініки у порядку та у строки передбачені чинним законодавством України.
  12. Вся медична документація (медична картка, дані обстежень, аналізів, рентген-знімки, висновки спеціалістів, фотографії, відеозаписи тощо), заведена на Пацієнта є власністю Медичної мережі і відповідно зберігається у ній. Ознайомлення Пацієнта (його представників) з такою документацією відбувається у спеціально облаштованому приміщенні та у присутності представника Медичної мережі за встановленим Медичною мережею порядком.
  13. Пацієнт за письмовим зверненням до Медичної клініки, має право на отримання копії медичної документації, завіреної нею. До заяв про надання інформації медичного характеру пацієнт також повинен додати копію документа, що посвідчує його особу, а у разі запиту такої інформації щодо своєї малолітньої або неповнолітньої дитини – також копію документа, що підтверджує законне представництво (свідоцтво про народження тощо).
  14. У закладі охорони здоров'я Медичної клініки відсутні умови, які дозволяють забезпечити ізоляцію осіб, узятих під варту та/або засуджених до позбавлення волі, у випадках передбачених чинним законодавством України, для надання їм необхідних медичних послуг.
  15. На території закладу охорони здоров'я Медичної мережі здійснюється відео нагляд та ведеться його запис з метою забезпечення безпеки та комфорту пацієнтів і відвідувачів.
  16. Повернення грошових коштів здійснюється лише у випадках, передбачених чинним законодавством України та/або договірними відносинами з пацієнтом. Підставою для повернення коштів є письмова заява пацієнта з обов'язковим наданням до вказаної заяви чеку (при внесенні коштів до каси або розрахунку банківською карткою через термінал) або квитанції (при перерахуванні коштів через банківські установи). У разі відсутності чеку або квитанції Медична мережа має право відмовити пацієнту у поверненні грошових коштів.

Запис на прийом

  1. Медична мережа надає широкий спектр медичних послуг, що передбачений дозвільною документацією.
  2. Запис на прийом в Медичну мережу проводиться попередньо в залежності від завантаженості графіку прийому відповідного фахівця. Прийом без попереднього запису в день прийому можливий лише при наявності вільних місць у графіку прийому відповідного фахівця.
  3. Пацієнти можуть отримати інформацію про фахівців Медичної клініки, перелік послуг, їх вартість, порядок оплати тощо на сайті https://astramedika.com.ua/, за телефонами (068)-371-12-29, (063)-448-20-35, (099)-475-53-50 або безпосередньо в адміністратора Медичної клініки. Адміністрація клініки не несе відповідальності за інформацію, яка розміщена на сайтах партнерах, або інших сайтах про умови прийому в медичному центрі Астрамедіка, вартість прийому, перелік послуг, графіки прийому лікарів та іншу інформацію зазначену на цих сайтах.
  4. Пацієнт під час запису на прийом на сайті https://astramedika.com.ua/ за телефоном або безпосередньо в закладі охорони здоров'я Медичної клініки, може обрати вільну дату та час прийому, а також відповідного фахівця.
  5. Координаційну роботу при зверненні пацієнтів забезпечують адміністратори, які виконують функції розподілу пацієнтів між фахівцями Медичної мережі та за необхідності надають довідкову інформацію.
  6. Пацієнт повинен прийти на прийом у визначений при записі день та час.
  7. Якщо пацієнт не в змозі прийти в призначений час, він зобов'язаний завчасно повідомити про це Медичну мережу з метою скасування візиту або зміни призначеного часу візиту.
  8. У разі, якщо пацієнт не з'явився на прийом в призначений час без попередження або запізнення на прийом більше ніж на 15 хвилин, запис на прийом може бути скасований.
  9. Час початку прийому, визначеного при записі, може відбуватися з невеликим очікуванням, у зв'язку з різною складністю патологій та різною тривалістю консультацій, які можуть перевищувати передбачуваний відрізок часу, який виділяється на прийом.
  10. В разі незапланованої відсутності профільного фахівця або інших непередбачуваних обставин, адміністратор Медичної мережі попереджає про це пацієнта при першій можливості особисто, або за контактним телефоном, який був вказаний пацієнтом при записі на прийом. При цьому, за бажанням пацієнта, запис можна перенести на інший зручний для нього час в залежності від завантаженості графіку прийому відповідного фахівця або Медична мережа може запропонувати йому інший альтернативний варіант.
  11. На прохання адміністратора Медичної мережі, пацієнт повинен надати паспорт або інший документ, що підтверджує його особу. У випадку, якщо медичні послуги надаються малолітній та/або недієздатній особі, її законні представники повинні надати документ, який підтверджує їх особу, а також документ, що підтверджує законне представництво такого пацієнта (свідоцтво про народження такого малолітнього пацієнта тощо). У випадку, якщо пацієнт є застрахованою особою, він також повинен надати адміністратору Медичної мережі відповідний страховий поліс.
  12. Адміністратор Медичної мережі має право запропонувати пацієнту здійснити верифікацію номера телефону та/або електронної пошти. У випадку виявлення бажання, пацієнт може здійснити вказану верифікацію за допомогою адміністратора Медичної мережі або самостійно з використанням мобільного додатку Медичної мережі.
  13. Будь-які медичні послуги надаються пацієнтам за наявності письмової інформованої згоди відповідно до вимог чинного законодавства України. Щодо пацієнта віком до 14 років (малолітнього пацієнта), а також пацієнта, визнаного в установленому законом порядку недієздатним, така згода надається їх законними представниками (медичні послуги таким пацієнтам надаються за обов'язкового супроводу його законних представників).
  14. Пацієнт, а у випадках передбачених чинним законодавством України його законний представник, зобов'язаний надавати фахівцям Медичної мережі повну інформацію щодо даного та попередніх захворювань, госпіталізацій та інших питань, що стосуються стану здоров'я пацієнта.

Правила перебування в закладах охорони здоров'я Медичної мережі «Астрамедіка»

  1. Пацієнт та/або відвідувач, який прийшов до Медичної клініки, зобов'язаний залишити верхній одяг, великі валізи, згортки тощо у гардеробі.
  2. Адміністрація Медичної клініки закликає пацієнтів та відвідувачів не залишати особисті речі, коштовності, документи, гроші, інші цінні речі у верхньому одязі та/або у гардеробній шафі та не довіряти їх стороннім особам.
  3. Медична мережа не несе відповідальності за особисті речі, гроші, цінності та документи, які залишені у верхньому одязі пацієнта, у валізах, а також на території закладів охорони здоров'я Медичної клініки без нагляду.
  4. Медична мережа також не несе відповідальності за догляд дітей, які знаходяться в дитячих кімнатах, туалетах, коридорах закладі охорони здоров'я Медичної клініки тощо.
  5. Пацієнт повинен доброзичливо та з повагою ставитися до персоналу, інших пацієнтів та відвідувачів Медичної клініки, не дозволяти собі грубощів, нетактовності та будь-яких проявів агресії. Поведінка пацієнта не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
  6. Пацієнтам та відвідувачам категорично забороняється приносити в заклади охорони здоров'я Медичної клініки холодну чи вогнепальну зброю, легкозаймисті та/або вибухові речовини й інші небезпечні речовини. В такому випадку, Медична клініка має право відмовити в наданні медичних послуг та/або звернутись до відповідних правоохоронних органів.
  7. Пацієнтам, які знаходяться в стані алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп'яніння, Медична клініка має право відмовити в наданні медичних послуг, за умови, що це не загрожуватиме життю хворого і здоров'ю населення.
  8. З метою нерозголошення лікарської таємниці в приміщеннях Медичної клініки категорично заборонена фото-, аудіо- та відеозйомка.
  9. Пацієнти та відвідувачі Медичної клініки зобов'язані неухильно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.
  10. Пацієнти та відвідувачі зобов'язані бережно ставитись до медичного та іншого обладнання Медичної мережі.
  11. Пацієнтам Медичної мережі категорично забороняється:
    1. Проявляти будь-яку форму агресії в приміщеннях Медичної клініки та на прилеглих територіях, а також вчиняти (або погроза вчинити) будь-які інші дії, які становлять загрозу життю та здоров'ю як медичному персоналу Медичної клініки так і пацієнтам та/або відвідувачам.
    2. Грубо й зневажливо ставитися до медичного персоналу Медичної клініки. Поводити себе шумно, нетактовно, агресивно, створювати проблеми й незручності для інших пацієнтів та відвідувачів, використовувати ненормативну лексику, принижувати честь та гідність як медичного персоналу Медичної мережі так і пацієнтів та/або відвідувачів (в т. ч. числі шляхом наклепу).
    3. Займатися тютюнопалінням, вживати спиртні напої, наркотичні речовини та/або інші психотропні засоби в приміщеннях Медичної мережі.
    4. Проводити в приміщеннях Медичної мережі фото-, аудіо- та відеозйомку.
    5. Займатися будь-яким видом торгівлі або обміну, грати в азартні ігри.
    6. Приносити та/або приводити в заклади охорони здоров'я Медичної мережі тварин, птахів тощо.
    7. Розмовляти по мобільному телефону під час перебування на прийомі у лікаря.
    8. Намагатися винести за межі приміщень Медичної мережі лікарські засоби, вироби медичного призначення, медичне обладнання, а також будь-яке інше майно, яке належать Медичній мережі.
    9. Недотримуватись рекомендацій профільних фахівців, здійснювати прийом лікарських засобів на власний розсуд, самовільний вихід за територію закладів охорони здоров'я Медичної мережі без відома медичного персоналу (у випадку перебування пацієнтів на стаціонарному лікуванні).
    10. Порушувати правила пожежної безпеки, сидіти на підвіконнях, висовуватися і перемовлятися через вікна, а також користуватися електрокип'ятильниками, подовжувачами, трійниками та іншими електричними приладами та самостійно їх встановлювати (у випадку перебування пацієнтів на стаціонарному лікуванні).
  12. Заборона для пацієнтів, вказана в п. 11.а та 11.б розділу «Правила перебування в закладі охорони здоров'я Медичної клініки» поширюється як при особистому зверненні пацієнтів до Медичної клініки так і при зверненні телефоном через контакт-центр Медичної клініки та/або через мережу інтернет. Така заборона також поширюється під час надання медичних та інших послуг Медичною клінікою на виїзді та/або засобами телекомунікаційного зв'язку.
  13. У разі вчинення будь-якого із вказаних в пункті 11 розділу «Правила перебування в закладі охорони здоров'я Медичної клініки» видів порушень, Медична клініка має право відмовити пацієнту в прийомі (як в поточному так і в майбутніх).
  14. У випадках порушення цих Правил пацієнтом, та дострокового припинення надання йому медичних послуг, адміністрація Медичної клініки не компенсує йому вартість ненаданих в повному обсязі таких медичних послуг.
  15. У разі оголошення повітряної тривоги пацієнти зобов'язані негайно залишити приміщення закладу охорони здоров'я та пройти до найближчого укриття, інформація щодо знаходження якого розміщена в закладі охорони здоров'я та/або на офіційний сайтах відповідних органів державної влади та місцевого самоврядування. У разі невиконання цієї вимоги пацієнти несуть особисту відповідальність за таке рішення та всі пов'язані з цим ризики.

Відповідно до частини третьої та четвертої статті 34 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» лікар має право відмовитися від подальшого ведення пацієнта, якщо останній не виконує медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку закладу охорони здоров'я, за умови, що це не загрожуватиме життю хворого і здоров'ю населення. Лікар не несе відповідальності за здоров'я хворого в разі відмови останнього від медичних приписів або порушення пацієнтом встановленого для нього режиму.

Запис на прийом
Онлайн консультація
Як записатися на прийом до лікаря в клініку «Астрамедіка»?

Записатися можна через особистий кабінет на сайті, за телефоном або у адміністратора клініки. При першому зверненні достатньо мати паспорт. Запис доступний на будь-який зручний час у робочі години клініки.

Які спеціалісти ведуть прийом у клініці?

У клініці працюють терапевти, педіатри, кардіологи, неврологи, ендокринологи, гінекологи, урологи, отоларингологи, офтальмологи, дерматологи та інші спеціалісти вищої категорії. Повний список лікарів доступний на сайті.

Скільки коштує консультація лікаря?

Вартість первинної консультації спеціаліста починається від 800 грн. Точна ціна залежить від спеціалізації лікаря та виду консультації. Актуальний прайс представлений у розділі «Ціни» на сайті.

Чи можна пройти повне обстеження за один день?

Так, у клініці доступні комплексні check-up програми, які дозволяють пройти основні обстеження за 2–3 години. Результати більшості аналізів будуть готові того ж дня.

Чи працює клініка у вихідні?

Клініка працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу з 9:00 до 15:00. У святкові дні графік роботи може змінюватися, актуальний розклад завжди доступний на сайті.

Як отримати результати аналізів?

Результати аналізів доступні в електронному вигляді в особистому кабінеті пацієнта одразу після готовності. Також можна отримати паперову версію у адміністратора клініки або замовити доставку результатів на email.

Чи можливо отримати онлайн-консультацію лікаря?

Так, клініка надає послугу онлайн-консультацій з лікарями через захищений відеоканал. Сервіс доступний для повторних консультацій та спостереження у лікуючого лікаря.

Чи надає клініка послуги страхових компаній?

Так, клініка співпрацює з провідними страховими компаніями України. Обслуговування за страховкою проводиться за наявності дійсного полісу ДМС та направлення від страхової компанії.

Чи є знижки для постійних пацієнтів?

У клініці діє накопичувальна система знижок для постійних пацієнтів, сімейні програми та спеціальні пропозиції на комплексні обстеження. Деталі можна дізнатися у адміністратора.

Як дістатися до клініки на особистому транспорті?

Клініка розташована в районі Виноградар з зручним під’їздом на автомобілі. Для пацієнтів доступна безкоштовна парковка на території медичного центру. Точна адреса та схема проїзду представлені в розділі «Контакти».

Як здійснюється прийом пацієнтів?

Прийом пацієнтів можливий лише за попереднім записом. Діти приймаються лікарем виключно в супроводі одного з батьків.

Що робити, якщо я запізнююся на прийом?

Рекомендуємо прибувати до клініки за 5–10 хвилин до призначеного часу. Якщо ви запізнюєтеся, будь ласка, повідомте про це щонайменше за 1 годину до початку прийому.

Чи можна потрапити на прийом без попереднього запису?

Так, за наявності вільного часу у лікаря можливий прийом без попереднього запису.

Які документи потрібні для прийому?

Для консультації дорослого пацієнта необхідно мати паспорт. Для прийому дитини – свідоцтво про народження та документ одного з батьків.

Чи можна скасувати запис?

Скасування запису можливе за 24 години до прийому. Просимо повідомити про зміни заздалегідь, щоб ми могли запропонувати час іншому пацієнту.

Чи є можливість отримати консультацію онлайн?

Так, клініка надає онлайн-консультації з низки напрямів. Запишіться на сайті або за телефоном.

Як дізнатися результати аналізів?

Результати аналізів ви можете отримати особисто, через email або в особистому кабінеті на нашому сайті.

Чи можна сплатити за послуги карткою?

Так, у нашій клініці ви можете сплатити за послуги карткою або готівкою. Також доступна онлайн-оплата та безготівковий розрахунок.

назад
Платіжні реквізити

ЄДРПОУ

42990606


IBAN

283808380000026006700627897


Банк

АТ « ПРАВЕКС БАНК»

назад